پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله آل هاشم در مشهد مقدس؛

پست ترین افراد کسانی هستند که پیام عاشورا را تحریف می‌کنند/ راه سیدالشهدا راه اسلام و خدا است/ مسلمان در برابر آمریکا ایستادگی کنند

امام جمعه موقت تبریز گفت: در شرایطی که دشمنان به دنبال نابودی اسلام هستند جوانان باید ازدواج کنند و نسل پیامبر را افزایش دهند. باید با جهاد فی سبیل الله در برابر دشمنی مثل آمریکا ایستادگی کرد.

آیت الله سید محمد تقی آل هاشم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عاشورا قیام آل محمد علیه استکبار بود، اظهار داشت: سیدالشهدا خانواده‌ی خود را برای اسلام وقف کرد تا شریعت، احکام اسلام، محرم و نامحرم، حلال و حرام باقی بماند.

وی ادامه داد: تمام حرکات اهل بیت برای مسلمانان نوعی عبرت است، حسین برای فرهنگ اسلام، حجاب و نماز جنگید. عمر انسان روزی تمام می‌شود اما باید در این عمر کوتاه کاری کرد که تاریخی شود.

وی عنوان کرد: فریاد "یاحسین" ادامه دهنده راه پیامبر و حرکت در راه خدا است. ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای همیشه گفته‌اند: "راه امام حسین راه ما و اسلام است"

امام جمعه موقت تبریز روز عاشورا را درسی برای تمام عاشوراعیان دانست و گفت: انسان باید تمام دارایی خود را برای حفظ اسلام فدا کند. سیدالشهدا فرهنگ نماز خوانی را در صحرای کربلا برپا داشت و به تبع آن در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز رزمندگان نماز را همیشه اقامه کردند.

وی تصریح کرد: در خانواده‌ای که مادر نماز بخواند و حجاب را حفظ کند فرزند نیز همان اخلاق را خواهد داشت، والدین باید احکام قرآنی را به کودکان آموزش دهند.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال نابودی اسلام هستند جوانان باید ازدواج کنند و نسل پیامبر را افزایش دهند. باید با جهاد فی سبیل الله در برابر دشمنی مثل آمریکا ایستادگی کرد.

آیت الله آل هاشم با اشاره به جنایات آل سعود و فاجعه منا، ابراز کرد: آل سعود فرزند شیطان بزرگ و خادم الحرمین است، ما دیدیم که دشمنان اسلام چگونه لباس احرام را برای حجاج تبدیل به کفن کردند و مدعیان حقوق بشر ساکت شدند.

وی بیان داشت: تمام مسلمین باید با یکدیگر متحد شوند و علیه دشمنان، منافقین و داعش قیام کنند. امسال قلب‌ها به خاطر فاجعه منا داغ‌دار شد.

وی یادآور شد: حقانیت، اعمال، کردار و مظلومیت حسین دل‌ها را به آتش می‌کشد و همگان را به گریه می‌اندازد. امروز جوانان پابرهنه عزاداری می‌کنند و این جوانان همان عاشورائیان هستند.

امام جمعه موقت تبریز زیارت امام رضا(ع) را به زیارت 14 معصوم تشبیه کرد و اعلام کرد: جوانان باید زیارت امامان را ترک نکنند و همیشه در صحنه حاضر شوند.وحدت مسلمین و تجمع‌ عظیم شیعیان تن دشمنان اسلام را به لرزه در می‌آورد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت تحریف فرهنگ عاشورا، اذعان داشت: پست ترین افراد کسانی هستند که به خاطر منافع شخصی فرهنگ عاشورا را تحریف کنند و پیام‌های آن را نوع دیگری نقل کنند، سیدالشهدا برای آب نجنگید برای حفظ اسلام قیام کرد.

وی در پایان سخنان خود از جوانان خواست تا از ولایت دفاع کنند و با حضور پرشور در مراسم اربعین حسینی وحدت امت پیامبر را نشان دهند. عشق به حسین تمام شدنی نیست و روز به روز تعداد عاشقان افزایش می‌یابد.

 

منبع:آناج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 2 / 8 / 1394برچسب:, توسط میثم